KEMUDAHAN DI SINI

Muhammad Zulkifli Blogger :)

Tuesday, October 11, 2011

Siapakan merawat hati ini


Siapa lah yang akan merawat hatiku ini .
Hati yang sedang terluka kerana ayat yang berupa kaca yang telah kau
lemparkan kepadaku ini . 
Siapa tak sedih beb . awek yang kau tunggu dah ada pakwe .
Huh , takpe sayang aku akan tetap menunggu mu .
Tapi , aku berjaya mendapatkan fb mu , walaupun 
kau keberatan hati untuk memberinya . 
Tidak mengapa sayang aku akan berjuan utk mendapatkan kau




Okay , petang . AIZAT ada ajak aku pergi rumah Taro kata nak buat kerja sekolah yang dah lama tertangguh tu . Aku pun ada lah semangat nak siapkan kerja sekolah . Lepas solat ZOHOR , makan tengah hari  aku terus pergi rumah ZAFIK dan panggil dia . Ouh , adek dia kate dia mengaji . OK , aku pergi tempat dia mengaji . Haa , ade pon moto LEXUR thailand dia kat depan rumah tempat dia ngaji tuh . Tunggu punye tunggu punye tunggu . akhirnya keluar gak kau Zafik . Bawak helmet sorang satu dan bertolak ke INTAN-A . sampai je aku ingat kat rumah dia . kat SWIMMING POOL rupenye . haa , sudah dia ni nak belajar ke ape . Akhirnya aku mandi jugak . 
Balik kena ceramah dengan CIK YAH . pasal budak budak yang hisap rokok. 

-----------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------


No comments:

Post a Comment