KEMUDAHAN DI SINI

Muhammad Zulkifli Blogger :)

Sunday, October 9, 2011

10 / 10 / 2011



Rindu gile kat kawan kawan sekolah rendah dulu , biler aku pegi balik sekolah rendah aku tu , 
aku rase macam baru semalam aku keluar dari skolah tu , ramai cikgu yg aku kenal tapi dah lupe name nye . Kalo boleh aku nak amik UPSR balik . kalo boleh aku tak nk sekolah menegah .
Sekolah menegah tension sgt . Sekolah rendah rilek , peace , aman :)
Rindu - rindu . nak je aku buat reunion utk budak budak skolah rendah ni . 
tapi semua entah kemana . yg ade hanyalah kawan kawan skeolah
menengah ajew . Bile jumpa balik cekgu semalam . cikgu kate Hai , dah besar panjang dah ye .
haa . silap silap boleh kawin dah . Cume tak habes belajar jew . 


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Niat hati nak beli motor baru , motor HONDA EX5 aku tu
dah tak serupa motr dah . ye lah . abang aku dah jatuh utk keberapa kali entah ?
herm ,  agak agak aku nak beli moto ni . 

HONDA WAVE 
harga : 5-6 ribu 


YAMAHA LAGENDA 
harga : 5-6 ribu 


YAMAHA LC 135
harga 7 ribu

______________________________________________________________

Kalau boleh la , aku nak tiru macam kawan aku . LC 135 letak exos chamber  . 
macam macam lha , tapi dari aku letak benda acssesories kat moto . 
lebih baik aku letak dekat BANK aku . 
haha . Bak kata pepatah "Sedikit Sedikit ,  Lama lama Jadi Bukit "
Hahaha (gelak besar ) 


----------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------

TAMAT






No comments:

Post a Comment